.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش فاطمه رجبی به وام 100 میلیونی نمایندگان

همسر سخنگوی دولت گفت: اگر دریافت مبالغی كلانی مانند 100 میلیون اخیر توسط نمایندگان مجلس، باب شود، یك مجلس "لردها" و "اشراف" را شاهد خواهیم بود كه دیگر ملی و اسلامی نیست.

خانم فاطمه رجبی در گفتگو با فارس در واكنش به پرداخت مبلغ 100 میلیون تومانی به برخی از نمایندگان مجلس، هیچ كدام از توجیهات انجام شده توسط برخی نمایندگان و رئیس مجلس در دفاع از پرداخت این مبلغ را قابل قبول ندانست و گفت: نمایندگان حقوق مكفی و امكانات كامل دارند و برای نمایندگی‌شان هزینه‌ای نمی‌پردازند و این را هر آدم عاقلی می‌داند.

وی افزود: پرداخت چنین مبلغی به نمایندگان و دفاع ناپسند و غیرقابل توجیه رئیس مجلس كه متاسفانه به صورت قدرت‌مدارانه انجام شد، یك بدعت آشكار بود.

رجبی این اقدام مجلس را بسیار ناپسندتر از آن دانست كه تصور می شود و ادامه داد: قسمتی از آن مبلغ 100 میلیونی، 20 میلیون تومان برای خرید اتومبیل است، آیا 20 میلیون قیمت حداقل ماشینی است كه یك نماینده می تواند بخرد؟

وی پرداخت چنین مبالغی به نمایندگان را از مصادیق "رانت" دانست و اظهار داشت: اینكه نمایندگان چنین ارقام كلانی را برای خودشان در نظر می گیرند، مجلس را از عصاره فضیلت ملت به پایگاه قدرت و ثروت بر اساس گفتمان سرمایه‌داری تبدیل می كند.

رجبی چنین بدعت‌هایی را باعث خدشه‌دار شدن روند اصولگرایی حزبی در نگاه مردم دانست و خاطرنشان كرد: اگر دریافت چنین مبالغی توسط نمایندگان مجلس باب شود، ما یك مجلس "لردها" و "اشراف" را شاهد خواهیم بود كه دیگر ملی و اسلامی نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گرگاني 20 مهر 1387
آقاجان ! يعني خانم جان! بذار حالشو ببرن بابا ! آخه اين طفلكي ها اصولگرا هستن! بيچاره نمايندگان اصلاح طلب مجلس شجاع ششم كه براي چيزهاي بي ارزشي مانند آزادي و دموكراسي و حقوق اساسي ملت و . . .خودشون رو به درد سر انداختند. از اين نمايندگان اصولگرا و ارزشي ياد بگيرين كه هم حالشو ميبرن و هم صلاحيتشان تاييد ميشود و هم زندان نمييرن و . . .!!!!
نا شناس 22 مهر 1387
اگر امام (ره ) زنده بودند آیا قبول می کردند در خانه ملت چنین پولهایی به نمایندگان پرداخت کنند ؟
نا شناس 23 مهر 1387
این پول بخش کوچکی از خرج کرد تبلیغات ستادهای انتخابات است باید بیشتر هم بگیرند . شما آقایان مگر بخاطر پول در ستاد پولدارها نمی رفتید ؟! چرا زمان انتخابات به کاندیداها وام ندادید که مجبور نشوند بدهکار نشوند ! استانداری و فرمانداری به جز امر و نهی مکانیزمی برای اجرای صحیح و سالم تبلیغات و انتخابات ندارد . با پول رای ساختن که هنر نیست ! نتیجه اش چپاول در مجلس است ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.788 seconds.